2013. november 12., kedd

3. rész

Anything Could Happen
Végül egy kis játszótéren kötöttünk ki, azon belül is egy olyan játékban, amibe be lehet ülni és a közepén lévő stabil tárgy segítségével képes vagy mozgásra bírni a szerkezetet.
Természetesen nem Oli lett volna, ha nem próbál meg kiugrani a mozgó játékból.
- Fogadjunk, hogy talpra tudok érkezni! - vigyorgott ránk. Én és a többi srác hitetlenkedő pillantásokat váltottunk.
- Miből gondolod, hogy menne? - vontam föl a szemöldököm.
- Mert szuperhős vagyok! - jelentette ki a szöszi.
- Akkor hajrá! - dőlt hátra Ya Ou, mi pedig követtük a példáját.
Olivér magabiztosan megforgatott minket, aztán egy laza mozdulattal átvetette magát a korláton. Röhögve figyeltük, ahogy gurul a földön, végül homokot köpködve feltápászkodik.
- Szuper Oli lecsapott! - mondta Benny, nekem pedig ennyi kellett, hogy vörös fejjel, könnyezve és levegőárt kapkodva nevessek a többiekkel együtt. Olivér orbitális esésének hála teljesen feloldódtam a többiek társaságában és olyan volt, minta őket is legalább olyan régóta ismerném, mint Oli Urat.
- Az ember azt hinné, hogy a barátai majd segítenek a balesete után és nem röhögnek ennyire. - duzzogott Oli.
- Jaj, igen. Erről megfeledkeztem. Fáj valami? - kérdeztem, de a mondat vége újabb vihogásba torkollott.
Végül csak sikerül valahogy lenyugodnunk, már csak ritkán kuncogott fel valaki, de őt Olivér egyből meg is ajándékozta egy dühös pillantással.
- És hogy áll a zene projektetek? - kérdeztem hirtelen.
- Remekül. - mosolygott Oli, aztán tekintete a srácokra siklott - Szerintetek elmondjam neki?
- Mit? - kaptam oda a fejem.
- Nem is tudom. - nyújtotta el a mondatot Sziki, figyelmen kívül hagyva a kíváncsiskodásom.
- Mit? Mondja már el valaki! - toporogtam bosszúsan.
- Nem hiszem, hogy be kellene avatnunk. - húzta az agyam Benny.
- De igen!
- Nem, szerintem sem kell. - csóválta a fejét Ya Ou.
- Minden bizonnyal igazatok van. - bólogatott Oli.
- Mondjátok már el, mi van!!! - csattantam fel.
- Tűztől pattant csajszi vagy Iz! - nevetett Oli - A fiúkkal jelentkeztünk az X-Faktorba.
- Úristen! Tényleg? Sok sikert! - öleltem meg őket egyesével, mondjuk Olivérnél kicsit sokat időztem. Upsz.
- Van kedved eljönni a válogatóra? - kérdezte a szőkeség.
- Persze, hogy van!
- Remek, mert holnap lesz! - vigyorgott Ya Ou.
- Hozhatom a barátnőmet? - kérdeztem csillogó szemmel.
- Attól függ. Jól néz ki? - vigyorgott Oli.
- Hülye! - vágtam tarkón, ami igen nagy teljesítmény, tekintve, hogy nem kis magasságkülönbség van kettőnk között.
- Aú! Ne legyél már ilyen agresszív, tudod, hogy csak vicceltem! - biggyesztette le a száját Olivér.
- A barátnőm tabu, értve? - néztem végig a srácokon.
- Igen, csak ne bánts! - motyogta Oli.
- Jófiú! - paskoltam meg a buksiját, mire elkapta a karom és magához húzott.
- Most már elég! - suttogta, feje egy vonalban volt az enyémmel, lehelete cirógatta az arcom. Abban a pillanatban egész lényem kívánta a csókját. Félig lehunyt pillákkal meredtem rá, mire nagyot nyelt. Ő is akarja!
- Forrósodik a levegő. - jegyezte meg Sziki vigyorogva, ezzel darabokra robbantva a kétszemélyes univerzumomat. Oli elengedte a karom és rögtön hátrált egy lépést.
- Ebédidő. Ideje hazamenni. - mondta Olivér anélkül, hogy akár egy pillantást is vetett volna az órájára.
Kínos helyzet a négyzeten...

4 megjegyzés:

  1. Nagyoon jó lett :)
    Csak kár h a legjobbnál hagytad abba :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Igyekszem izgalomban tartani az olvasókat:D
      Big hug,
      Aura

      Törlés
  2. Mikor jon az uj resz?*-*

    VálaszTörlés